!!! БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!
Това е нов модел мотофреза на Gardenia - GD 17-M MEGA. Тя се отличава с по-добър и изчистен дизаин, повечето инвентар който е включен в комплекта, по-широки работни органи (фрези), гуми 10'' и по-голям резервоар за гориво. Отново е с ЧУГУНЕН КОРПУС НА РЕДУКТОРА, и регулиране на кормилото във всички посоки. Друга новост при мотофрезата е двойно пречистващия въздушен филтър.
В цената са включени"
-Гуми - 4х10"
-Работни органи (фрези) - 120 см.
-Плуг
-Браздир
-Картофовадач
-Метални колела (против боксуване)
Тип на двигателя - бензинов, четиритактов, едноцилиндров с въздушно охлаждане
Работен обем на двигателя - 208 куб.см
Мощност на двигателя - 7.0 к.с при 3600 об./мин
Въздушен филтър - маслен с двойно пречистващ
Запалване - индукционно - чрез издърпване на стартерното въже
Обем на маслото в картера - 0,600л. (SAE30)
Скорости - 2 напред + 1 назад
Редуктор - Чугунен корпус
Работна ширина при фрезоване - 120-100-50см.
Дълбочина на фрезоване - до 35 см.
Тегло - 75кг.
Гаранционен срок - 24 м.
! ! ! Доставя се в сглобен вид и заредена с масло ! ! !
Това е от особенно значение, понеже целият инвентар който се поставя към мотофрезата се прикачва за теглича, който от своя страна е хванат директно за корпуса на редуктора. Затова тази част от мотофрезата трябва да е изключително здрава.
При фрезоване с работните органи се вдига голямо количество прах, която бива засмуквана от двигателя. При не доброто пречистване на въздуха, двигателя се износва по бързо. Затова на помощ идва филтъра с двойно пречистване. Освен дунапренен елемент има горна и долна ваничка за масло. Именно маслото улавя финната прах която се вдига по време на работа.
Това позволява при фрезоване за втори или трети път, оператора да не стъпва във вече обработената почва.
Полезни съвети
Двигателите на мотофреите Gardenia са заредени с висококачествено четиритактово масло. Препоръчително е при смяната му да се използва отново същото (SAE30). Количеството което събита картера на двигателя е 0,600л., точно по колкото са разфасовките на Briggs&Stratton.
Първата смяна на мослото е добре да се направи след 5ч. работа, като всяка следваща смяна да става на 25ч работа или ведъж годишно (обикновенно преди сезона).
Маслото в редуктора е 0.950л., обикновенно трансмисионно. Неговата смяна се прави по рядко, обикновенно на около 75-80 ч. работа.
Тъй като двигателят е четиритактов, бензинът трябва да е чист безоловен 95H, без да се смесва с каквото и да е масло.
Желателно е през зимният сезон, когато мотофрезата няма да се ползва дълго време, бензинът да се източи от резервоара и да се остави двигателят да изгасне сам. Това се прави с цел да се избегне утаяването на бензина в чашката на карбуратора.
При възникнали въпроси не се колебайте да се свържете с нас. Винаги ще се опитваме да Ви помогнем с каквото можем.