Възможно най-лекият моторен трион или още наричан кастрачка, за поддръжка на дърветата и оформяне на короната им. Отличният баланс и ниското тегло (2,6кг.) на MS 151 TC-E, позволяват работа с една ръка, когато сте на дървото. Технологията използвана при двигателят 2-MIX с който е оборудван верижния трион не позволява загуба на мощност и едновременно с това е доста икономичен. Притежава помпа за подкачване на гориво директно към карбуратора, както и удобна кука за закачване на колана, при което стартирането на двигателя може да става след като сте в короната на дървото.
Моторните триони за поддръжка на дървета (кастрачки) са специално конструирани за работа в короната на дървото и са предназначени за използване само от обучени потребители при работа по поддръжка на дървета.
Кубатура – 23.6 куб.см
Мощност – 1.1kW / 1.5к.с.
Обороти на празен ход – 2,800 об/мин
Тегло (без шина и верига) – 2.6 кг.
Дължина на шината – 25 см.
Верига – STIHL Oilomatic, тип Picco Micro 3 (PM3)
Стъпка на веригата 3/8″ P
Звуково налягане dB(A) 4) 96.0
Ниво на вибрациите ляво/дясно м/сек² 5) 4.9/4.9
За повече информация, или преглед на моторния трион Stihl MS 151 TC-E моля посетете нашия магазин в гр.Ямбол пл.Г.Дражев 1 – тел.0886 739 989
Спирална пружина между стартерното въже и коляновия вал компенсира съпротивлението така, че при изтегляне на въжето то е почти недоловимо. Резултатът: За разлика от машини с традиционни приспособления за стартиране при тези, оборудвани с устройство STIHL ErgoStart, необходимите за стартиране усилия са двойно по-малко и изтеглянето на стартерното въже може да бъде до три пъти по-бавно.
Двигателят 2-MIX на STIHL е мощен и едновременно с това икономичен. Разделянето на отпадните газове и прясната смес минимизира загубите със съдържание на гориво като по този начин повишава мощността му и същевременно намалява разхода на гориво.
С натискане на ръчната горивната помпичка се подава бензин директно в карбуратора, като по този начин се улеснява запалването на машината след дълъг период, в който тя не е била използвана, тъй като се намалява броят на необходимите издърпвания на стартерното въже.
Регулиращият винт се управлява през капака на водещото колело. Това предотвратява риска от нараняване при допир на ръката с острата верига и остриетата на зъбната опора.
Патентованите специални капачки на STIHL на резервоарите за бензин и масло позволяват отварянето и затварянето им да става лесно и бързо, без помощта на инструмент.
Почистването на въздушния филтър е много бързо и удобно благодарение на капака на карбуратора, който се отваря и затваря без инструмент.
Силните вибрации на местата, където се държат моторните уреди, могат в дългосрочен план да доведат до нарушено оросяване на ръцете. Затова STIHL разработи ефективна антивибрационна система. При уредите, оборудвани с нея, вибрациите предавани от двигателя и работния инструмент към местата, където се държи машината, са значително намалени.
Функционалната кука служи за укрепване чрез носещо въже при подсигуряване и при окачване на бензиновия трион за поддръжка на дървета.
Ролята на компенсатора (регулираща система в карбуратора) е въпреки увеличаващото се замърсяване на въздушния филтър, мощността на двигателя, нивото на вредни емисии и разходът на гориво да остават непроменливи за продължителен период от време. Едва когато е налице чувствителен спад в мощността, въздушният филтър трябва да бъде почистен. Това осигурява много дълги работни интервали без необходимост от поддръжка.
Системата Ematic на STIHL се състои от шина STIHL Ematic или Ematic S, верига STIHL Oilomatic и регулираща подаваното количество масло маслена помпа. Благодарение на специалната конструкция на шината и веригата всяка капка масло за вериги попада на мястото, където е необходимо смазване. Така разходът на масло може да бъде намален с до 50%.
Четири преливни канала завихрят гориво-въздушната смес преди запалване, което води до оптимално изгаряне на горивото и значително повишаване ефективността на двигателя. Резултатът: по-нисък разход на гориво и висок въртящ момент в широк диапазон на оборотите.