Моделът MS 201 TC-M на STIHL е най-мощният моторен трион за поддръжка на дърветата и оформяне на короната им. Отличният баланс и ниското му тегло позволяват работа с една ръка, когато сте на дървото. Технологията използвана при двигателите 2-MIX и системата M-Tronic с който е оборудван верижния трион гарантират безпроблемно стартиране и висока мощност още със запалването. Притежава удобна кука за закачане на колана, при което стартирането на двигателя може да става след като сте в короната на дървото.
Моторните триони за поддръжка на дървета или както още ги наричат кастрачки, са специално конструирани за работа в короната на дървото и са предназначени за използване само от обучени потребители при работа по поддръжка на дървета.
Кубатура – 35.2 куб.см
Мощност – 1.8kW / 2.4к.с.
Обороти на празен ход – 2,800 об/мин
Тегло (без шина и верига) – 3.7 кг.
Дължина на шината – 35 см.
Верига – STIHL Oilomatic, тип Picco Super 3 (PS3)
Стъпка на веригата 3/8″ P
Звуково налягане dB(A) 4) 100
Ниво на вибрациите ляво/дясно м/сек² 5) 3.5/3.1
За повече информация, или преглед на моторния трион Stihl MS 201 TC-M моля посетете нашия магазин в гр.Ямбол пл.Г.Дражев 1 – тел.0886 739 989
Двигателят 2-MIX на STIHL е мощен и едновременно с това икономичен. Разделянето на отпадните газове и прясната смес минимизира загубите със съдържание на гориво като по този начин повишава мощността му и същевременно намалява разхода на гориво.
Функционалната кука служи за укрепване чрез носещо въже при подсигуряване и при окачване на бензиновия трион за поддръжка на дървета.
M-Tronic улеснява стартирането, тъй като то се извършва с по-малко издърпвания на стартерното въже и без необходимост от превключване. Напълно електронното управление на двигателя със запаметяваща функция регулира момента на запалване и дозирането на горивото. Благодарение на разпознаването, дали е необходимо студено или топло стартиране, M-Tronic гарантира винаги оптимална мощност на двигателя, постоянна най-голяма честота на въртене и много добро ускорение.
Четири канала интегрирани в цилиндъра завихрят гориво-въздушната смес преди запалване, което води до оптимално изгаряне на горивото и значително повишаване ефективността на двигателя. Резултатът: по-нисък разход на гориво и висок въртящ момент в широк диапазон на оборотите.
При смяна на режещата шина или сваляне на веригата, гайките на капака на водещото колело вече не могат да бъдат изгубени.
Предпазителят за веригата е зацепен директно към капака на водещото колело. Така той е здраво свързан с моторния трион и не може да бъде изгубен. Освен това той има две халки за окачване, които дават възможност на работещия по поддръжка на дървета да го върже с въже към колана си. Специалният предпазител за верига покрива зъбната опора като по този начин се предотвратяват наранявания и материални щети.
Силните вибрации на местата, където се държат моторните уреди, могат в дългосрочен план да доведат до нарушено оросяване на ръцете. Затова STIHL разработи ефективна антивибрационна система. При уредите, оборудвани с нея, вибрациите предавани от двигателя и работния инструмент към местата, където се държи машината, са значително намалени.
Функциите на машината, като студено и топло стартиране, режим на работа и покой, се управляват посредством един единствен лост. Това осигурява комфорт и безопасност по време на работа, тъй като позволява дясната ръка да е винаги на ръкохватката.
Ролята на компенсатора (регулираща система в карбуратора) е въпреки увеличаващото се замърсяване на въздушния филтър, мощността на двигателя, нивото на вредни емисии и разходът на гориво да остават непроменливи за продължителен период от време. Едва когато е налице чувствителен спад в мощността, въздушният филтър трябва да бъде почистен. Това осигурява много дълги работни интервали без необходимост от поддръжка.
Дава възможност на потребителя за точното дозиране на подаваното количество масло в зависимост от нуждите. Потокът на масло към веригата може да се намали с до 50 %. Това е особенно важно при работа с по-дълги режещи шини или рязане на много суха дървесина защото помпата може да се регулира така, че да се подава по-голямо количество масло.
Регулиращият винт за обтягане на веригата се управлява през капака на водещото колело. Това предотвратява риска от нараняване в следствие на допир на ръката с острата верига и остриетата на зъбната опора.
Обикновено при по мощните машини, поради голямата компресия при запалване на двигателя възниква съпротивление, което натоварва мускулите и ставите. Омекотяващият елемент в специалната ръкохватка ElastoStart намалява усилието при запалване, което улеснява стартирането на уреда.
Системата Ematic на STIHL се състои от шина STIHL Ematic или Ematic S, верига STIHL Oilomatic и регулираща подаваното количество масло маслена помпа. Благодарение на специалната конструкция на шината и веригата всяка капка масло за вериги попада на мястото, където е необходимо смазване. Така разходът на масло може да бъде намален с до 50%.
Дори през студените месеци на годината можете да разчитате на трионите STIHL с предварително отопление на карбуратора. При включен зимен режим на работа, предварително затоплен всмукваният въздух обгръща карбуратора и по този начин предотвратява замръзването му. Превключването от летен на зимен режим на работа става само с едно движение на ръката.
Патентованите специални капачки на STIHL на резервоарите за бензин и масло позволяват тяхното оваряне и затваряне лесно и бързо, без помощта на инструмент.