• Марка: STIHL

Моторен трион STIHL MS 391

1 126,00 лв.
Купи
Моля, изберете:

Моделът MS 391 на STIHL попада в клас професионални. Той е подходящ за планирана сеч на дърва за огрев и обработка на строителна дървесина. Притежава дълготрайна филтрираща система за много дълъг живот на филтрите, икономичен двигател 2-МІХ и декомпресионен вентил за стартиране с минимално усилие и предпазване на стартерната ролка.

 

Както повечето моторни триони в този клас, и MS 391 е оборудван с STIHL 4-канална технология на цилиндъра, ефективна антивибрационна система щадяща ръцете на оператора, маслена помпа с регулиране на разхода и странично обтягане на веригата.

 

Технически Данни На Мотрен Трион – STIHL MS 391 - Шина 45 см

 

Работен обем на двигателя – 64.1 куб.см

Мощност – 3,3 kW / 4,5 к.с

Обороти на празен ход 1/min  2,800

Максимални обороти 1/min  13,000

Дължина на шината - 45см.

Стъпка на веригата – 3/8″

Звуково налягане – 105dB(A)

Звукова мощност – 117dB(A)

Тегло без шина и верига – 6.2 кг

 

За повече информация, или преглед на моторния трион Stihl MS 391 моля посетете нашия магазин в гр.Ямбол пл.Г.Дражев 1 – тел.0886 739 989

 

Декомпресионен вентил

При стартиране на двигателя декомпресионният вентил пропуска част от сгъстената смес през цилиндъра, в резултат на което съпротивлението при изтегляне на стартерното въже е значително по-малко. След запалването на двигателя, декомпресорът се връща в затворено положение. По този начин се улеснява работещия с машината и се щади стартерната система на уреда.

 

Двигател 2-MIX

Технологията използвана при двигателите 2-MIX на STIHL не позволяват загуба на мощност въпреки икономичността си. Разделянето на отпадните газове и прясната смес минимизира загубите със съдържание на гориво като по този начин повишава мощността му и същевременно намалява разхода на гориво.

 

4-канална техника на STIHL

Четири канала интегрирани в цилиндъра завихрят гориво-въздушната смес преди запалване, което от своя страна води до оптимално изгаряне на горивото и значително повишаване ефективността на двигателя. В следствие на това получавате по-нисък разход на гориво и висок въртящ момент в широк диапазон на оборотите.

 

Ролята на компенсатора (регулираща система в карбуратора) е замърсяването на въздушния филтър по време на работа да не влияе на мощността на двигателя, нивото на вредни емисии и разходът на гориво. Едва когато е налице чувствителен спад в мощността, въздушният филтър трябва да се почисти. Това гарантира много дълги време на работа без необходимост от поддръжка.

 

Маслена помпа с регулируем поток

Тя дава възможност да се регулира отделяното масло за смазване на веригата с до 50%. Например при рязане на суха дървесина или рязане с по дълга шина, масления поток може да се увеличи за да се избегне захабяване и загряване на шината.

Бърза поръчка Без формалности
Вашата поръчка е приета. Очаквайте обаждане!